Bladen

woensdag 27 juli 2011

Puffing Billy

is de naam van de oude stoomtrein die vroeger in de bergen van Melbourne reed. We hebben er een ritje op gemaakt tot aan Emerald Lake, het was echt superkoud! De trein is volledig open en in de bossen is het allemaal schaduw, dus het was echt koud!
Het steunt allemaal op vrijwilligers en de 3 stations waar de stoomtrein stopte, waren in dezelfde stijl gebouwd ( van de jaren '50 of zelfs ouder!). Dat was echt mooi.

Dit was alles voor vandaag. Het hoeft niet altijd een hele epistel te zijn! Hier zijn een paar foto's:


Dikke kus!!

2 opmerkingen:

  1. Het lijkt daar allemaal heel leuk!
    Mooie foto's en leuke verhalen,
    ik kijk elke dag wel is naar je blog update's of op facebook om te kijken of er nog geen nieuwtjes zijn. Mijn brief al ontvangen?
    Ik heb u adres is in google maps gestoken en amai, het staat daar tussen de huizen vol met bomen. Zotjes! Lekker groen ;)
    Amuseer je nog!

    Groetjes Joni

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is hier ook heel leuk (de uitstappen en de andere YFU'ers)! Ik zit idd ih groen en dat is leuk maar ik zit op meer dan een uur rijden met de trein vd stad, dat is niet leuk. Als we iets willen doen, is dit heel vaak id stad en dan moet ik ofwel heel vroeg vertrekken (bah vroeg opstaan) of ik kom laat thuis (niet leuk want dan is het donker en ik zit ie uithoek dus niet veel volk meer op trein.... kan je raden?!).

    Heb je brief nog niet gekregen, ik kijk er wel naar uit! Ik laat direct iets weten wanneer hij in de bus valt. Heb je je eigen adres op achterkant geschreven voor het geval het toch fout loopt?

    Dikke kus en groetjes aan iedereen!!

    BeantwoordenVerwijderen