Bladen

maandag 22 augustus 2011

Laatste weekend is voorbij!

Moet ik nu blij of verdrietig zijn? Ik heb me hier geweldig geamuseerd en supertoffe mensen leren kennen. Het waren de 6 weken van mijn leven! Maar ik mis mijn familie en vrienden enorm. 6 weken lijkt niet lang, maar op bepaalde momenten is het dat wel, geloof me!

Ik ben voor het laatst op uitstap geweest met mijn gastouder, Vicki. We zijn op zondagnamiddag naar St Kilda getrokken. Een klein havenstadje met een strand en er was op dat moment ook een marktje. Echt leuk! Het was een 'kunstmarktje': zelfgemaakte speciale juwelen, schilderijen, sjaals, hoeden, foto's,... Het marktje was vlakbij het strand. We zijn er natuurlijk langsgewandeld, het was zalig! Zonnig en zo'n 22 graden. Er waren zelfs mensen aan het zwemmen in de oceaan! Dat is winter in Melbourne: zwemmen in de oceaan bij 22 graden :-D.
In de avond ben ik naar het afscheidsfeestje van Flavia geweest. Ze is een Italiaans meisje dat vandaag vertrok. Ze is echt heel lief en ik vind het spijtig dat we haar niet eerder leerden kennen (van in Goldcoast)! Het was heel leuk en de taarten die er waren, waren superlekker. Het was er wel heel druk want in het huis zelf leven zo'n 13 mensen (Laura, man, ex-man, vriend en dan 3 echte kinderen en de rest zijn uitwisselingsstudenten)! Ik en Jeanene bleven slapen omdat we niet naar huis geraakten laat 's avonds. We sliepen met 7 personen in de living op de sofa! Jeanene, Flavia, een andere student, ik en de 3 kleine kindjes van Laura. Veel slapen was er dus niet bij. We hebben tot 2u naar 'Dear John' gekeken en daarna wouden we gaan slapen, maar echt slapen lukte niet omdat we op elkaar waren gepropt en ik werd veel wakker 's nachts. Och ja, ik heb het overleefd en ik vond het feestje echt leuk!

Veel liefs!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten